SPONSORZY

The 9th Age

Data: 9-10 września 2017
Format: 4500 pkt
Zasady: Obowiązują zasady the 9th Age, v1.3
Wpisowe: 50 zł. Wpłacenie wpisowego do 04.09.2017 daje graczowi dodatkowe 2 DP.
Limit miejsc: 50 osób
Zapisy: przez formularz na stronie www
 

Zgłoszenia i rozpiski:
Zgłoszenia poprzez formularz na stronie Wojny światów: FORMULARZ
Rozpiski należy wysyłać na adres michal@kmt-studio.pl jako pliki tekstowe (np. html, pdf), a najlepiej jako tekst w następującym formacie

[lord name] [on mount]: [general], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[lord name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [BSB], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[# taken] x [quantity] [name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
...
Total: [total cost]


Wysłanie zgłoszenia i rozpiski do 01.09.2017 daje graczowi dodatkowe 4 DP.

Sędziowie
Sędzia Główny: TBA
Sędzia Techniczny/Malarski: TBA

Rozkład gier:
Sobota
9:00 - 9:50 Zapisy
10:00 - 12:45 Bitwa pierwsza
13:00 - 15:45 Bitwa druga
przerwa obiadowa (na konwencie będą dostępne stoiska z jedzeniem)
16:30 - 19:15 Bitwa trzecia
Niedziela
9:00 - 11:45 Bitwa czwarta
12:00 - 14:45 Bitwa piąta
15:00 - 15:15 Zakończenie imprezy

Mapki i scenariusze:
Gramy na oficjalnych mapkach 9th Age
Rozstawienie zgodne z podanym na mapce
Secondary objective losowany zgodnie z zasadami z podręcznika
Duże punkty z bitew liczymy zgodnie z podręcznikiem The 9th Age

Kolejność sortowania po rundach:
DP / różnica MP

Ocena hobbystyczna armii :
Nie ma wymogu pomalowanej armii, jednak wiadomo, że brak punktów za malowanie znacząco wpłynie na wynik, więc zagrzewamy do malowania ;)

Jakość malowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry

max: 15pkt

Test wiedzy:
10 pytań każde za 1pkt

Punktacja:
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 131:

  • 100 z bitew,
  • 4 za wysłanie rozpiski w terminie,
  • 2 przedpłata,
  • 25 z hobby (15 z oceny hobbystycznej armii + 10 za test wiedzy),

Kolejność sortowania na koniec turnieju:
DP (bitwy+rozpiska+przedpłata+hobby-karne) / DP z bitew / różnica MP

Noclegi:
Nie ma możliwości spania na miejscu!