SPONSORZY

Age of Sigmar

Data: 9-10 września, turniej dwudniowy
Format: 2000 pkt
Wpisowe: 50 zł
Zgłoszenia: Przez formularz na stronie www od dnia 19.07.2017
Limit miejsc : 30

CZAS TRWANIA:
9.09:
Kwestie organizacyjne, przygotowanie armii- 10.30
Gra nr. 1 11.00-13.30
Gra nr. 2 13.45-16.15
Przerwa obiadowa 16.15-17.15
Gra nr. 3 17.15-19.45

10.09:
Kwestie organizacyjne, przygotowanie armii- 10.30
Gra nr. 4 11.00-13.30
Gra nr. 5 13.45-16.15
Odczytanie wyników i rozdanie nagród od organizatora 16.30-17.00

REGULAMIN:

1. Gracze zobowiązani są do posiadania czytelnych rozpisek armii, pełnych zasad do niej, oraz kostek i miarek.
2. Rozpiski graczy muszą pochodzić z jednego Grand Alliance, oraz nie przekraczać 2000pt.
3. Obowiązuje zakaz tzw. proxowania- model musi być tym za co się podaje, krasnolud nie zastąpi elfa, a pudełko po herbacie smoka.
4. Nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednak armie pomalowane w 50%+ dostają +2 duże punkty na końcu turnieju, a te pomalowane w 100% +3pt.
5. Sędzia jest jeden, i nie gra w turnieju, chyba że będzie nieparzysta liczba graczy.
6. Obowiązują wszystkie oficjanie wydane publikacje i FAQ, także z Forgeworld, do dnia 01.09.
7. Pierwszy zestaw par zostanie rozlosowany, następne pary będą dobierane na podstawie wyników gier i punktacji:
-Zwycięstwo w scenariuszu (Maior Victory) daje 3 duże punkty, zwycięstwo na punkty (Minor Victory) daje 2 duże punkty, a przegrana daje 1 punkt.
-Przy zgłaszaniu wyników nalezy podać też wartości zniszczonych przez siebie oddziałów przeciwnika, będą one rozstrzygające w przypadku remisu w Dużych Punktach.
8. Sędzia zastrzega sobie możliwośc ingerencji w kształt par, jeżeli doszłoby do sytuacji takiej jak: para graczy grałaby razem dwie gry etc.
9. Wszelkie zachowania niesportowe i obraźliwe w stosunku do innych uczestników będą skutkowały ostrzeżeniem. Następne ostrzeżenie oznacza oddanie aktualnej gry walkowerem.
10. Rozpiska każdego z graczy zostanie przejrzana przed turniejem pod kątem jej zgodności z zasadami kompozycji armii. Przypominam o wymogu Battleline, i o tym że niektóre jednostki nie zawsze są Battleline'm.
11. Nie ma wymogu posiadania armii złożonej z jednej pod-frakcji np. tylko Stormcast Ethernals.
12. W przypadku przekroczenia czasu gry mecz kończy się terminacją. Należy przerwać grę, i podliczyć warunki zwycięstwa w scenariuszu tak jakby to był koniec 5 rundy.
13. Odległości między modelami mierzy się od podstawek. Podstawki modelu muszą mieć taki wymiar jaki proponuje wydawca modelu (vide: opakowanie modelu). Jeżeli model nie ma podanej sugerowanej okrągłej podstawki, należy pozostawić go na kwadratowej, lub zmienić na możliwie pasującą rozmiarem okrągłą.


SCENARIUSZE:
Gramy 5 scenariuszy z General's Handbook 1. Jedną sztukę podręcznika zapewnia organizator, jednak zachęcam do przywiezienia swoich kopii.
Gra 1: Border War (GH str. 113).
Gra 2: Blood and Glory (GH str. 111).
Gra 3: Gifts from the Heavens (GH str. 115).
Gra 4: Take and Hold (GH str. 110).
Gra 5: Three Places of Power (GH str. 114).